środa, 1 stycznia 2014

Nowa kartka

Ludzie z dniem pierwszej kartki z kalendarza planują, snują , obiecują, zmieniają bo jak nie od nowego roku zacząć od czystej kartki to kiedy, a ja nic nie skreślam, nie snuję nawet kszty domysłów, ani jednej decybeli potarganej myśli że chciałabym coś dodać, ująć, zmazać, dorysować...cóż, po co potem mieć żal i pretensje że sie nie dotrzymało słowa, usprawiedliwiać się poprzez odkładanie na potem, na co mi kłamanie siebie że - rzucę palenie - jesli wiem że nie rzucę bo po co, skoro lubię palić a to jest moja chwila relaksu i pięciu minut, nie zmieniam nic, postanowienia, na co komu oszukiwanie że coś zrobię, że schudnę, przytyje, że zapiszę się na kurs jogi, morsa - skoro sama nazwa paraliżuje mnie od zimną i ogólnej trzęsawki, na co mi postanawiać że będę lepsza jak już jestem dobra , a lepsza ? co znaczy być lepszym, bardziej nadgorliwa, bardziej wysłodzona, wyszczekana, wyspiewana? to nie ja, wiec pełna akceptacja siebie takiej , cyc do przodu a nie na plecy, usmiech w kształcie kawałka arbuza, pozytywne myslenie, a kalendarz przyda sie na cytaty :D kolejne pozycje przeczytanych ksiazek...posłuchanej muzyki, rzeczy pilnych i tych pozostawionych jako rzecz zbędna, pozostawiona na później, jest dobrze , dzieciaki rosną, nieletnia po pierwszym sylwestrze zyskała dwie nastolenie koleżanki, kota i psa Zuzię, nie padła tuż po północy a dogorywała z nami przy stole w gronie miłego towarzystwa gdzie śpiewwaliśmy, tańczyliśmy i było aż za fajnie bo czas poszedł zbyt szybko jak to w doborowej ekipie, droga powrotna, szybka drzemka bo jak z Pipinem inaczej skoro dziecko - rok - nas nie widziało pozostawione dziadkom, ale rano? mama to, tata tamto, czas zebrać siły i byle do wieczora , ale kac gigant nadal trzyma, w końcu piłam za pozostawione marzenia, nie spełnione pragnienia, za sny potargane, za myśli nie poukładane, za to co ma być i się stanie , za nie dokonane ale realne...Więc dzień pierwszy z głową jak bania, kacem który jeszcze bedzie trzymał się do rana, z ssaniem w żołądku zaczynam rok od początku .

"Przeanalizuj to co powiedziano, odrzuć to co obraża twoją duszę"

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad...