sobota, 18 stycznia 2014

Weekend

Gdzie nie słyszę tam weekendują, w radiu sobota, w mediach sobotunia, u znajomych? subcio...jak się ma weekend raz na miesiąc jeden i porządny ( aż trzy dni lenistwa, czymkolwiek to jest ), to można zazdrościć lub po pracy poszaleć jak Ojciec wygodny też barman z drineczkami i nie koniecznie alkoholowymi, bo tatuś wymyśla, działa i jest niesamowity w tym co robi, a robi co lubi czyli praktyka czyni mistrza :) A ja po pracy...matka noga za noga poprzez chaszcze, dróżki i ścieżynki wraca na pomidorówkę, przedziera się przez mgłę, wspina po schodach, rzuca torbę, buty w kąt, pożera miskę zupki, jest...Ktosiek utytłany, co jest? Pipin. Tatuś ostatnio ma kłopota, małolat uwziął sie na niego, zakochał się bo tatuś wymyśla zabawy, nosi, kąpie, produkuje się a mały to wykorzystuje, bez tatusia ani rusz...do kibelka razem, wszędzie małolat do nogi uczepiony jak małpka, wystarczy że coś i już płacz i zgrzytanie zębami, wystarczy że tatuś obiad zacznie robić, obierać ziemniaczki, marchewkę, tłuc mięsko a mały wrzask bo tatuś ma zostawić i już, natychmiast być tu i teraz na jego zawołanie, bunt buntem, ale tatuś tatusiem, moze go nie być, jest dziadek, ewentualnie babcia, jest Kornelka i jej wieczne : chciałabym być artystką ale mi nie wychodzi...jestem ja i wspólne zabawy ale tatuś? wygrywa my polegamy, tatuś ma ręce pełne roboty, małego, jego osoby, a my mamy siebie i święty spokój, skoro tatuś nauczył, pozwolił sobie wejść na głowę, utyskuje, nadskakuje to po co te pretensje, te słowa krytyki, te żale, że oczy wzniesione ku niebu? też tak macie, a może to mój syn wie jak włączyć odpowiedni przycisk ; tatuś play ; i tatuś działa na pełnych obrotach i co dziwne - zawsze uważał że jest za stary na dzieci - wiek z przekroczeniem 46 lat z małym haczykiem, o czymś to świadczy, dumna jestem z chłopaków że tak sie kochają i oddychać bez siebie nie mogą...ja za to idę spać po 20 :) a reszta? niech się męczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój ślad...